Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

"Azərbaycanda genişlənmək üçün iddialı planlarımız var”

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Azərbaycanda genişlənmək üçün iddialı planlarımız var”
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

“SPAR-ın Azərbaycanda genişlənmək üçün iddialı planları var”

 

“Marja” xəbər verir ki, bu barədə Hollandiyanın “SPAR İnternational” şirkətinin yaydığı məlumatda deyilir.

 

“Azərbaycanda ərzaq mallarının pərakəndə satışı yerli iqtisadiyyatın ən dinamik inkişaf edən sahələrindən biri olaraq qalmaqdadır. Ölkədə SPAR mağazalar şəbəkəsi artan bazara qlobal ən qabaqcıl təcrübəni gətirir”

 

Məlumatda vurğulanır ki, Azərbaycan Qafqazda SPAR-a qoşulmuş  ikinci ölkə olub. 2015-ci ilin dekabr ayında paytaxt Bakıda  ilk SPAR Market açılıb.  2016-ci ilin sonunda, Bakıda daha üç SPAR Market istifadəyə verilib: “SPAR Gənclik” (853m ²), “SPAR Bakıxanov” (1,387 m ²) və “ŞPAR Axundov” (560m ²). Açılış günü, hər bir mağazadan təxminən  1500 müştəriləri alış veriş-edib və orta səbət 6-10 ABŞ Dolları arasında olub.

 

Qeyd edək ki, SPAR marketin daxilindəki restoranlar  Azərbaycanda pərakəndə satış bazarı üçün yeni  konsepsiyadır.

20.02.2017 13:31
Mobil-xeber-sonu-paylaş-düyməsinin altı-2_33

Müştərilərin xəbərləri

Mobil_manset_alt_4_22
Mobil Xəbər Lentinin aşağısı-4_23
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18