Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Bu məhsuldan hər 10 evdən 8-də var - ARAŞDIRMA

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Bu məhsuldan hər 10 evdən 8-də var - ARAŞDIRMA
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

“Business Insight” şirkəti “Marka Mənsubiyyəti Araşdırması” ilə bağlı növbəti sorğularını həyata keçirib.

 

Reklam_3_11

Sorğular Bakı şəhəri də daxil olmaqla Azərbaycanı təmsil edən 8 iqtisadi rayonda 1270 respondentlə həyata  keçirilib. 

 

“Marja” araşdırmaya istinadən xəbər verir ki, respondentlər "Paltarlarınızı yuyan zaman yuyucu toz markalarından hansılarını davamlı olaraq istifadə edirsiniz?" və "Qablarınızı yuyan zaman hansı toz markalı qab yuyan vasitədən davamlı olaraq istifadə edirsiniz?" suallarına da cavab veriblər. 

 

"Marja" xəbər verir ki, araşdırma nəticəsində məlum olub ki, hər 10 evdən 8-də camaşırlar "Ariel" ilə yuyulur.

 

"Müqayisəli təhlillər də göstərir ki, bazarda məhz ən yaxşı yuyucu vasitə mövqeyindən uzun illərdir "Ariel" çıxış edir",- sorğunun nəticələrinə həsr olunmuş hesabatda deyilir.

 

TƏK ŞƏXSİYYƏT VƏSİQƏSİLƏ 15 DƏQİQƏYƏ KREDİT!

 

Xanımlar üçün mətbəxdə keyfiyyətli qabyuyan vasitənin olması çox mühümdür. Xanımların bu istəyini ən çox "Fairy" markalı qabyuyan yuyucu vasitəsinin qarşıladığı məlum olub (87.8 %). Ümumiyyətlə, 1270 ev təsərrüfatı ilə keçirilmiş sorğu göstərir ki, hər 10 evdən 9-da P&G məhsulları mövcuddur. Belə ki, respondentlərin 88 %-nin evində yuyucu tozlardan "Ariel" və ya "Tide", qabyuyan vasitələrdən "Fairy" və saç şampunlarından "Head & Shoulders" və ya "Pantene" məhsullarından istifadə olunur.

07.05.2019 11:29

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18