
Kabel şəbəkəsi yayımçılarının iradları rədd edildi

Milli Məclisin (MM) Mədəniyyət komitəsinin bu gün keçirilən iclasında kabel şəbəkəsi yayımçılarının retranslyasiya olunan telekanallarda xarici reklamların yayımının qadağan olunmasına etdikləri iradlar qəbul edilməyib.
MM-in Mədəniyyət komitəsinin sədri Rəfael Hüseynov bildirib ki, kabel yayımçılarının fəaliyyəti bu günə qədər Milli Televiziya və Radio Yayımı Şurasının daxili qaydaları ilə tənzimlənir: “Lakin getdikcə kabel şəbəkəsi genişlənir. Artıq yalnız Bakıda deyil, Gəncədə, Sumqayıtda da kabel şəbəkəsi yayımı həyata keçirilir. Düşünürəm ki, zaman keçdikcə, bu, bütün Azərbaycanı əhatə edəcək. Ona görə də kabel şəbəkəsi yayımını tənzimləyən qanunun olması vacibdir”.
“Kabel şəbəkəsi yayımı haqqında” qanun layihəsinin MM-in 1-ci oxunuşunda nəzərdən keçirildiyini deyən R.Hüseynov əlavə edib ki, kabel şəbəkəsi yayımçıları bu qanuna bəzi iradlarını bildiriblər.
Bu iradlardan birinin reklamla əlaqədar olduğunu deyən R.Hüseynov qeyd edib ki, qanun layihəsinə görə, kabel şəbəkəsi yayımında retranslyasiya olunan telekanallarda xarici reklamların yayımı qadağandır:
“Kabel şəbəkəsi yayımçılarının ortaya qoyduğu iddia bundan ibarətdir ki, bu reklamın praktik olaraq, çıxarılması üçün texniki imkan yoxdur. Çünki bunlar sadəcə yayımın ötürülməsi ilə məşğuldurlar. Amma məsələni araşdırdıq və gördük ki, məsələnin mahiyyəti belə deyil. Düşünülür ki, gələcəkdə xarici kanallar Azərbaycan üçün translyasiya etdikləri verilişlərdə o reklamları verməsinlər. Hansı ölkələrlə müqaviləsi varsa, reklamı ona versinlər. Artıq belə praktika müxtəlif ölkələrdə var. Azərbaycanda da bu praktikanın tətbiqi nəzərdə tutulur. Çünki xarici reklamlar Azərbaycanın reklam bazarına mənfi təsir göstərir. Belə reklamların yayımlanması digər tərəfdən arzuolunmaz reklamların Azərbaycan mühitinə işləməsinə yol açır. Ona görə də gələcəkdə kabel şəbəkəsi yayımçıları texniki imkanları geniş olan hansısa kanalla müqavilə bağlayarlar və lazım olan halda reklamları oradan çıxara bilərlər. Digər məsələ isə verilişlərin Azərbaycana o reklamlarsız ötürülməsidir. Ona görə də kabel şəbəkəsi yayımçılarının iradlarına görə çıxarılması istənilən bu maddələrin qalması vacibdir və qalması da nəzərdə tutulur”.
Qanun layihəsi ikinci oxunuş Milli Məclisin plenar iclasına tövsiyə olunub.
Qeyd edək ki, Facebook, Google, Youtebe kimi bir sıra xarici şirkətlər də Azərbaycan ərazisində reklam nümayiş etdirib, reklam gəlirləri əldə edirlər. Bu da yerli KİV-lərin gəlirlərini azaldır. Son dövrlər Facebook, Google və Youtube reklamları özlərinə cəlb edirlər. Texniki və əhatə baxımından məhdud imkanlara malik olan elektron KİV-lər bundan zərər çəkirlər.
© Trend
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 13 d. əvvəl
-
44 d. əvvəl
Mərkəzi Bank, AzFina və PashaPay “Fintex Üfüqləri Forumu” keçirdi
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az -
52 d. əvvəl
Britaniya dondurulmuş Rusiya aktivlərindən əldə olunan 1 milyard dolları Ukraynaya ayırıb
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Məşhur YouTuber MrBeast öz telekommunikasiya şirkətini qurur
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 13 saat əvvəl
- 13 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Mərkəzi Bank, AzFina və PashaPay “Fintex Üfüqləri Forumu” keçirdi

“Qırmızı şənbə!” - “Baku Electronics”də 70%-dək ENDİRİM

Rəsmi məzənnələr açıqlandı

Məşhur YouTuber MrBeast öz telekommunikasiya şirkətini qurur

Neft, OPEC+ toplantısı ərəfəsində ucuzlaşmaqda davam etdir

Anthropic-in dəyəri 183 milyard dollara çatıb
Ən çox oxunanlar

Tesla-nın Avropadakı satışları getdikcə azalır

Tramp yaxın günlərdə Putinlə telefonla danışacaq

Mərkəzi Bank yeni rəqəmsal platformalar istifadəyə verdi

Avqustda dövlət qurumlarını hədəfləyən iki saxta domen bloklanıb

Xalq Bank və “UPT”dən yeni kampaniya

Bakı Fond Birjası 7 aylıq ticarət dövriyyəsini açıqladı - REPO-NUN HESABINA 50 FAİZƏ YAXIN ARTIM
