Məhsul sahibi yoxdursa, məhsul da yoxdur
Müəllif: Toğrul Xəlilov, "MPay" şirkətində Agile və Məhsul sahibi
Kimdir bu PO?
Product Owner (PO) – məhsulun sahibi, onun vizyonunu yaradan və inkişaf prosesində komandaya istiqamət verən əsas fiqurdur. O, həm biznesin, həm də istifadəçinin səsini dinləyərək, komandanın “doğru işi” etməsini təmin edir. PO olmasa, məhsul haraya getdiyini bilmədən “hərəkətdə olan bir qatar”a çevrilir.
Yönsüz məhsul – səhv yerə aparan enerji
PO yoxdursa, məhsul inkişafı qeyri-müəyyən və dağınıq olur. Komanda çox işləyir, amma istifadəçinin ehtiyacını qarşılamayan bir nəticə ortaya çıxır. Çünki ortada istifadəçi ilə empatiya quran, bazarın siqnallarını analiz edən biri yoxdur.
Daxili təxminlər, xarici uğursuzluq
PO olmayan komandalar adətən qərarları daxili fərziyyələrə əsasən verir. “Bizcə bu yaxşı olar” prinsipi ilə edilən funksiyalar reallıqda uğur qazanmır. PO isə bu fərziyyələri testə çevirərək sübut tələb edir: “Gəlin ölçək, öyrənək, sonra qərar verək.”
Təkrarlanan dəyişikliklər, israf olunan zaman
PO-nun yoxluğu, təkrarlanan dəyişikliklərin sayını artırır. Çünki ilkin mərhələdə düzgün tələblər toplanmır, düzgün prioritetlər təyin edilmir. Nəticədə, komanda geriyə dönüb işi düzəltmək məcburiyyətində qalır. Bu isə vaxt və pul itkisinə səbəb olur.
Məhsul gecikər, bazar dəyişər
PO bazarın sürətli dəyişən tələblərini izləyərək, məhsulu çevik şəkildə uyğunlaşdırır. Bu rol olmadıqda, məhsul zamanında dəyişə bilmir və rəqiblər önə keçir. Çeviklik PO-nun əsas gücüdür – həm komandanı yönəldir, həm də bazar dalğalarını düzgün oxuyur.
Yol xəritəsi yoxdur – nəticə də yoxdur
Məhsulun inkişafı bir səfər kimidir. PO isə bu səfərin bələdçisidir. Yol xəritəsi olmadan istənilən komanda səhv istiqamətə gedə bilər. PO məhsulun mərhələli planını hazırlayaraq, komandanın doğru yolda qalmasını təmin edir.
PO varsa, istiqamət də var
PO rolu sadəcə bir “pozisiya” deyil, məhsulun uğuru üçün həyati funksiyadır. PO yoxdursa, məhsul da yoldan çıxar – müştəri razı qalmaz, bazar payı itirilər, komanda isə yorular və nəticə verməz. Əgər bir təşkilatda məhsul inkişafı varsa, PO də olmalıdır. Yoxdursa, bu boşluq gec-tez hiss olunacaq. Çünki düzgün istiqamət olmadan, nə qədər çalışsan da, uğur sadəcə təsadüf ola bilər.
Müştərilərin xəbərləri
                        “Azərikard” banklararası əməkdaşlığı yeni səviyyəyə yüksəldir – Bratislava və Vyanada beynəlxalq görüşlər
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
 - 1 ay sonra
 - 5 gün sonra
 - 
                         
                     - 
                     46 d. əvvəl
                    
Azərbaycanın Dövlət Agentliyilə Türkiyənin “Ataseven Group” şirkəti arasında razılıq əldə olunub
 - 
                     1 saat əvvəl
                    
AccessBank “Access2Success” layihəsinə dördüncü dəfə start verdiyini elan edir
 - 1 saat əvvəl
 - 2 saat əvvəl
 - 
                     2 saat əvvəl
                    
"SOCAR-ın xalis mənfəətliliyi son 5 ildə 2 dəfədən çox artıb"
 - 2 saat əvvəl
 - 
                     3 saat əvvəl
                    
Azərbaycanın investisiya şirkətlərinin dövriyyələri açıqlandı
 - 3 saat əvvəl
 - 3 saat əvvəl
 
Son Xəbərlər
                                    Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
                                    Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
                                İri bankdan “qızılda alış fürsəti” xəbərdarlığı - "3945 - 4060 dollar aralığı alış etmək üçün bir fürsətdir"
                                Prezident İlham Əliyev Özbəkistana səfərə dəvət edilib
                                Azərbaycanın investisiya şirkətlərinin dövriyyələri açıqlandı
Ən çox oxunanlar
                                Qısa ulduz nömrələri haradan almaq olar?
                                Bakı Fond Birjası ticarət dövriyyəsinin həcmini açıqladı
                                Ziraat Bank Azərbaycan “Yaşıl ASAN” ekoloji proqramına qoşulub
                                Təhsildən kənarda qalan uşaqlar
                                Dünyanın ən böyük neft şirkəti, hasilatın artması fonunda xalis mənfəətinin artdığını açıqlayıb
                                Nintendo, əsas oyun konsolunun (Switch 2) artan populyarlığı fonunda satış proqnozunu 19 milyon ədədə qaldırıb
                                Antiinhisar: Aeroportda taksi probleminin hüquqi və iqtisadi tərəfləri qiymətləndirilir
                                BP, neft və qaz hasilatının artması sayəsində 3-cü rübdə proqnozu üstələyən mənfəət əldə edib
                                

                        
                    




                                

.webp)







.jpg)
.jpg)


