Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Almaniya Temu platforması ilə bağlı araşdırmaya başlayıb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Almaniya Temu platforması ilə bağlı araşdırmaya başlayıb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Almaniyanın Federal Kartel İdarəsi, Çinin Temu e-ticarət platformasının bazardakı satıcıların qiymət siyasətinə təsiri ilə bağlı rəsmi araşdırma başladıb.

Marja qurumdan verilən açıqlamaya istinadən xəbər verir ki, araşdırma Temu-nun üçüncü tərəf satıcıların qiymətlərinə təsir edib-etmədiyini müəyyənləşdirməyi hədəfləyir. İstintaq, Almaniyada Temu kimi fəaliyyət göstərən və mərkəzi ofusu Dublində yerləşən Whaleco Technology Limited şirkətinə qarşı aparılır.

Reklam_3_11

Federal Kartel İdarəsinin rəhbəri Andreas Mundt, Temu-nun Almaniya bazarındakı satıcılara “qəbul edilməz qiymət şərtləri” qoyduğu şübhəsini araşdırdıqlarını bildirib. Onun sözlərinə görə, bu cür şərtlər rəqabəti ciddi şəkildə məhdudlaşdıra və digər satış kanallarında qiymət artımlarına səbəb ola bilər.

Mundt qeyd edib ki, Temu platforması Almaniyada təxminən bir ildir fəaliyyət göstərir və 19,3 milyon aktiv istifadəçiyə malikdir. Platformanın Avropa üzrə aylıq ziyarətçi sayı 100 milyonu keçir.

Temu rəqabət araşdırması qiymət siyasəti e-ticarət platforması Almaniya qiymət manipulyasiyası bazar nəzarəti satıcılar rəqabət qanunvericiliyi antimonopoliya onlayn ticarət Avropa bazarı Temu Avropa
09.10.2025 10:35
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
AzVak-da yeni iş elanları
AzVak-da yeni iş elanları
09.10.2025 13:03
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18