Satınalmalar və korporativ satış menecerləri tələb olunur
Ofis və dəftərxana ləvazimatlarının idxalı və satışı ilə məşğul olan “Ofisait” şirkətlər qrupu aşağıdakı vəzifələr üzrə vakansiyalar elan edib.
1.Satınalmalar üzrə menecer
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkətin fəaliyyəti üçün zəruri olan mal və materialların, avadanlıqların alınması ilə bağlı danışıqların keçirilməsində iştirak edir;
• Məhsulun alınması üçün təkliflərin hazırlanması və rəhbərliyə çatdırılmasını təşkil edir;
• Tədarükçülərlə qiymət danışıqları aparır;
• Sifarişlərin həyata keçirilməsinə və məhsulun vaxtında çatdırılmasına nəzarət edir;
• Sifariş olunmuş və əldə edilmiş məhsullarla bağlı sənədlərin qorunmasını və məlumatların bazaya daxil edilməsini təmin edir;
• Təchizata aid olan hesabatların hazırlanması və daxili sənəd dövriyyəsinin təşkilini təmin edir;
• Görülən işlərin hesabatını hazırlayır və təhlil edir;
Namizədə dair tələblər:
• Ali təhsil;
• Sahə üzrə biliklər;
• Məlumatların təhlil edilməsi və müvafiq qərarların alınması;
• Məsuliyyətlilik, çalışqanlıq və təşkilaçılıq qabiliyyəti;
• Komandada işləmə bacarığı;
• Əmək intizamının yüksək olması;
• Kompyuter bacarıqları: Microsoft Office, (Word, Excel, Outlook.PowerPoint)
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili , İngilis dili – Əla səviyyədə, Rus dili – Əla səviyyədə
-Yaş: 24-38;
Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.
Müraciət etmək istəyən CV-sini [email protected] emailinə göndərə bilər.
Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017
2.Korparativ Satış Meneceri
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
-Bazarın təhlili, araşdırmaların aparılması
-Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
-Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
-İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
-Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması
-Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
-Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil
- Korporativ mühitlə əlaqədar minimum 3 il iş təcrubəsi;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, ingilis dili orta səviyyədə bilməli
- Ünsiyyətcil, işgüzar, səlist və aydın danışıq qabiliyyətinin olması
- Təqdimat bacarığının olması;
- Sürücülük vəsiqəsi: kateqoriya B;
- Yaş: 24-38;
Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.
Müraciət etmək istəyən CV-sini [email protected] emailinə göndərə bilər.
Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017
Müştərilərin xəbərləri
Pərakəndə sektorun səssiz böhranı: POS terminal komissiyaları, vergi təzyiqi və yüksələn icarə qiymətləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 3 gün sonra
-
-
1 saat əvvəl
Azərbaycan pərakəndə ticarət sektorunda ilk: OBA startap ekosisteminə dəstək proqramına start verdi
-
4 saat əvvəl
Ərəb ölkələrinin aparıcı inkişaf fondlarına AZCON Holding-in planları barədə ətraflı məlumat verilib
- 5 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Kirayə üzrə vergi dərəcəsinin azaldılmasına aydınlıq gətirilib
- 5 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
PashaPay-in direktoru Özbəkistan Fintex Forumunda eksklüziv podkasta qonaq olub - VİDEO
-
7 saat əvvəl
bp şirkətinin işçiləri olan Azərbaycan vətəndaşlarının say azalıb
-
7 saat əvvəl
Azercell və Müdafiə Nazirliyi arasında əməkdaşlıq memorandumu imzalandı
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
PashaPay-in direktoru Özbəkistan Fintex Forumunda eksklüziv podkasta qonaq olub - VİDEO
bp şirkətinin işçiləri olan Azərbaycan vətəndaşlarının say azalıb
Ən çox oxunanlar
“Invest in Azerbaijan” informasiya sistemi yaradılır - FƏRMAN
"SOCAR və "Özbəkneftqaz" neft emalı zavodu inşa edə bilər
AFB Bankdan yeni İnternet bankçılıq
Pərakəndə sektorun səssiz böhranı: POS terminal komissiyaları, vergi təzyiqi və yüksələn icarə qiymətləri
Xalq Bank Azərbaycan Boks Federasiyasına üzv oldu













.jpg)







