Banka daxili audit üzrə mütəxəssislər və telefon mərkəzi işçisi tələb olunur

“Yapı Kredi Bank Azərbaycan” yeni vakansiyalar elan edib.
1.Daxili Audit üzrə köməkçi / mütəxəssis / baş mütəxəssis
Tələblər:
-İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühəndislik, Mühasibat və Audit fakultələri üzrə ali təhsil.
--Mükəmməl dərəcədə ingilis dili biliyi (müvafiq hesabatların ingilis dilində hazırlanması üçün) həmçinin Türk dili bilikləri
-Excel, Powerpoint, Access, Word ofis proqramları biliyi;
-Beynəlxalq audit sertifikatlarına malik olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir (CIA, CFSA, CFE…);
-Daxili Audit üzrə köməkçi vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 1-2 il iş təcrübəsı.
-Daxili Audit üzrə mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 2-5 il iş təcrübəsı.
-Daxili Audit üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üçün – audit və bank sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi.
Əsas iş funksiyaları:
-Normativ-hüquqi aktların və bankdaxili qaydaların icra vəziyyətinin, bütün struktur bölmələrin və filiallarının fəaliyyətinin, bütün növ bank əməliyyatlarının auditini həyata keçirmək;
-Risk əsaslı audit yoxlamalarının həyata keçirilməsi, nəticələr haqqında hesabatlar hazırlamaq;
-Daxili nəzarət sistemlərinin adekvatlığının, səmərəliliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi işini həyata keçirmək;
-Daxili audit yoxlamaları zamanı saxtakarlıq risklərinin qiymətləndirilməsini aparmaq;
-Ehtiyac olduqda saxtakarlıq hadisələrin araşdırılmasında iştirak etmək;
Email: [email protected]
2.Telefon mərkəzi işçisi (call center)
Tələblər:
-Ali təhsil;
-Azərbaycan, ingilis, türk, rus dilləri bilikləri;
-Azərbaycan dilində səlist , mükəmməl danışan;
-Düzgün diksiyası olan;
--Telefonda ünsiyyət bacarığı;
-Cox yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
-İnsanlarla münasibət qurma bacarığı;
-Satışa yatkın, telefonla satış etmə bacarığı;
-Növbəli iş saatı ilə (axşam,gece saatları daxil) işləyə biləcək;
-Kompüter bilikləri: MS Office proqramları.
Əsas iş funksiyaları:
-Telefon bankçılığının bütün xidmətlərini təqdim edərək, müştərini doğru -məlumatlandırmaq;
-Müştəri şikayətlərini həll etmək;
-Bankın müvafiq məhsullarının satışını, tanırımını həyata keçirmək;
-Zəng edən bütün müştərilərə xüsusi yanaşma və təmkinli davranış.
Email: [email protected]
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
-
13 d. əvvəl
Yeni onlayn sığorta mağazası - Sığorta məhsullarını bir neçə dəqiqəyə əldə et
-
58 d. əvvəl
Nazirlər Kabinetindən balıqartırma zavodları və balıq şərkətilə bağlı qərar
-
-
1 saat əvvəl
Gömrük anbarlarında saxlancla bağlı xidmətlərin qiymətini dövlət tənzimləməyəcək
-
1 saat əvvəl
"SOCAR Türkmənistanın yataqlarının işlənilməsinə maraq göstərir"
-
1 saat əvvəl
“PAŞA Bank” Gəncədə “Bilik Səfəri” layihəsinin açılışını elan etdi
-
1 saat əvvəl
Əməkdaşlara dəyər – "Gardashlar Mebel"in rəhbəri Əli Mirzəyevin şirkətlərə çağırışı
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Azərbaycan-Qırğızıstan İnkişaf Fondu "Eldik Bank" ilə memorandum imzalayıb
-
3 saat əvvəl
Meta şirkəti idmançılar üçün yeni ağıllı eynəklərini təqdim edib
Son Xəbərlər

"SOCAR Türkmənistanın yataqlarının işlənilməsinə maraq göstərir"

Əməkdaşlara dəyər – "Gardashlar Mebel"in rəhbəri Əli Mirzəyevin şirkətlərə çağırışı

Unibankın müəllimlər üçün kredit kampaniyası davam edir

Azərbaycan neftinin son qiyməti
Ən çox oxunanlar

Meta şirkəti idmançılar üçün yeni ağıllı eynəklərini təqdim edib

Yaponya Mərkəzi Bankı faizini sabit saxladı

ABŞ-da tələbatla bağlı narahatlıqlar faiz endiriminin yaratdığı nikbinliyi üstələyib— neft qiymətləri düşür

"Sabunçu Bazarı”ın əsas səhmdarının payları qanuni varisi qismində həyat yoldaşına keçir
