Marcom şirkəti GOHA-nın korporativ imicini təqdim etdi
Azərbaycan bazarında şirkətlərə marketinq həlləri təklif edən Marcom şirkəti ölkədə turizm və otelçiliyin inkişafına müsbət rəng qatacaq layihəyə öz dəstəyini verib.
Global Online Hospitality Academy-nin təsisçisi Nicat Əliyev layihənin yerli turizmin inkişafı üçün böyük töhfə verəcəyini bildirib.
“Turizm və otelçilik sektorunda potensial kadrların yetişdirilməsini nəzərdə tutan (istiqamətində) layihənin fundamental məsələlərini formalaşdırmaq üzərində bir neçə müddətdir ki, çalışırdıq. Layihənin korporativ dəsti xəttinin hazırlanmasını isə Marcom şirkəti ilə çalışmaq qərarına gəldik. Şirkət bu layihə üçün 2 fərqli konsept təqdim etdi. Turizm və otelçilik fəaliyyətinin incə və dinamik olduğunu nəzərə alaraq bu versiyanın üzərində qərarlaşdıq. Növbəti mərhələdə Marcom şirkəti ilə layihənin digər marketinq işlərini də görməyi planlaşdırırıq.”
Layihənin həmtəsisçisi Ceyhun Nəsibbəyli isə GOHA layihəsinin yerli turizm və otelçilik sahəsinə yeni rəng qatacağını bildirib:
“Bu kimi layihələr dünyanın müxtəlif ölkələrində də mövcuddur və çox da yaxşı inkişaf edir. Biz bilirik ki, yerli sahibkarlar əməkdaşlarının inkişafı üçün xaricdən müxtəlif kateqoriyalı təlimçilər dəvət edirlər. Bu da onlara maddi baxımından ciddi vəsaitlər hesabına başa gəlir. Bizim formalaşdırmaq istədiyimiz layihə turizm və otelçilik sahəsində fəaliyyət göstərən sahibkarlara eyni keyfiyyəti ölkəmizdə almağa imkan yaradacaq.”
Marcom şirkətinin rəhbəri Ceyhun Fərzəliyev təqdim etdikləri brendinq konseptinin bütün kommunikasiya vasitələri üçün uyğun olduğunu vurğulayıb.
“Biz hər zaman ölkədə turizm və otelçilik sahəsinin inkişafı üzrə istənilən layihəyə dəstək olmağa hazırıq. GOHA-nın başlatmaq istədiyi layihənin verəcəyi töhfə həm yerli turizm bazarının inkişafına, həm də otellərdəki xidmət keyfiyyətinin yüksəlməsinə təkan verəcək. Hal-hazırda brendinq məsələsi üzrə işlər bitmişdir. Növbəti mərhələdə veb platformanın və kontentinin formalaşdırılması işlərini həyata keçirmək üçün danışıqlar aparırıq.”
Qeyd edək ki, Marcom şirkəti 2016-cı ildə Azərbaycan və Gürcüstan bazarında fəaliyyət göstərir. Şirkət, bu yaxınlarda “Marsol” sahibkarlar klubunun üzvü seçilib.
Müştərilərin xəbərləri
Pərakəndə sektorun səssiz böhranı: POS terminal komissiyaları, vergi təzyiqi və yüksələn icarə qiymətləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 3 gün sonra
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
7 saat əvvəl
Azərbaycan pərakəndə ticarət sektorunda ilk: OBA startap ekosisteminə dəstək proqramına start verdi
-
10 saat əvvəl
Ərəb ölkələrinin aparıcı inkişaf fondlarına AZCON Holding-in planları barədə ətraflı məlumat verilib
- 10 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
Kirayə üzrə vergi dərəcəsinin azaldılmasına aydınlıq gətirilib
- 11 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
PashaPay-in direktoru Özbəkistan Fintex Forumunda eksklüziv podkasta qonaq olub - VİDEO
-
12 saat əvvəl
bp şirkətinin işçiləri olan Azərbaycan vətəndaşlarının say azalıb
-
12 saat əvvəl
Azercell və Müdafiə Nazirliyi arasında əməkdaşlıq memorandumu imzalandı
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
PashaPay-in direktoru Özbəkistan Fintex Forumunda eksklüziv podkasta qonaq olub - VİDEO
bp şirkətinin işçiləri olan Azərbaycan vətəndaşlarının say azalıb
Ən çox oxunanlar
“Invest in Azerbaijan” informasiya sistemi yaradılır - FƏRMAN
"SOCAR və "Özbəkneftqaz" neft emalı zavodu inşa edə bilər
AFB Bankdan yeni İnternet bankçılıq
Pərakəndə sektorun səssiz böhranı: POS terminal komissiyaları, vergi təzyiqi və yüksələn icarə qiymətləri
Xalq Bank Azərbaycan Boks Federasiyasına üzv oldu










.jpg)








.jpg)


